Unntak for People’s Bank of China frå krav til gjennomsikt før og etter handel i MiFIR
Delegert kommisjonsforordning (EU) 2019/1011 av 13. desember 2018 om endring av delegert kommisjonsforordning (EU) 2017/565 med hensyn til visse registreringsvilkår for å fremme bruken av vekstmarkeder for SMB-er ved anvendelsen av europaparlaments- og rådsdirektiv 2014/65/EU
Commission Delegated Regulation (EU) 2019/1000 of 14 March 2019 amending Delegated Regulation (EU) 2017/1799 as regards the exemption of the People's Bank of China from the pre- and post-trade transparency requirements in Regulation (EU) No 600/2014 of the European Parliament and of the Council
EØS-notat | 23.03.2021 | EØS-notatbasen
Sakstrinn
- Faktanotat
- Foreløpig posisjonsnotat
- Posisjonsnotat
- Gjennomføringsnotat
Opprettet 16.08.2019
Spesialutvalg: Kapitalbevegelser og finansielle tjenester
Dato sist behandlet i spesialutvalg:
Hovedansvarlig(e) departement(er): Finansdepartementet
Vedlegg/protokoll i EØS-avtalen: Vedlegg IX. Finansielle tjenester
Kapittel i EØS-avtalen: III. Børs og verdipapirer
Status
Reglane er trådd i kraft i EU og innlemma i EØS-avtalen. Reglane er gjennomført i forskrift 29. juni 2007 nr. 876 til verdipapirhandelloven (verdipapirforskriften) .
Samandrag av innhald
Den delegerte kommisjonsforordninga er utfyllande reglar til europaparlaments- og rådsforordning (EU) Nr. 600/2014 (MiFIR). Føremålet med forordninga er å unnta People’s Bank of China frå krav til gjennomsikt i handelar i MiFIR artikkel1(9) jf. artikkel 1(6). MiFIR artikkel 1(6) lempar på transparenskrava for transaksjonar der regulerte marknader, marknadsoperatørar og verdipapirføretak har eit medlem av den Det europeiske system av sentralbanker (ESSB) som motpart. Unntaket for gjennomsikt i handlar kan også utvidast til å gjelde sentralbankar i tredjeland, jf. artikkel 1(9), noko kommisjonen har vald å gjere for People’s Bank of China.
Merknadar
Rettslege konsekvensar
Kommisjonsforordninga vil takast inn i EØS-avtala og gjennomførast i norsk rett ved inkorporering. Dette inneber at det i forskrift vil takast inn ei føresegn om at forordningen gjeld som norsk rett.
Økonomiske og administrative konsekvensar
Kommisjonsforordninga får inga nemneverdige økonomiske eller administrative konsekvensar for norske forhold.
Sakkyndige instansar sine merknadar
Rettsakta er vurdera av spesialutvalet for kapitalbevegelsar og finansielle tenester, der vedkomne departement er representert. Spesialutvalet kom til at rettsakta er EØS-relevant og akseptabel.
Vurdering
Kommisjonsforordninga reknast som EØS-relevant og er akseptabel.
Andre opplysninger
Nøkkelinformasjon
Institusjon: | Kommisjonen |
Type rettsakt: | Forordning |
KOM-nr.: | KOM(2019)2082 |
Rettsaktnr.: | 2019/1000 |
Basis rettsaktnr.: | 600/2014 |
Celexnr.: | 32019R1000 |
EFTA-prosessen
Dato mottatt standardskjema: | 27.03.2019 |
Frist returnering standardskjema: | 17.07.2019 |
Dato returnert standardskjema: | 15.05.2019 |
Dato innlemmet i EØS-avtalen: | 23.10.2020 |
Nummer for EØS-komitebeslutning: | 160/2020 |
Tekniske tilpasningstekster: | Ja |
Materielle tilpasningstekster: | Nei |
Art. 103-forbehold: | Nei |
Norsk regelverk
Endring av norsk regelverk: | Ja |
Høringsstart: | |
Høringsfrist: | |
Frist for gjennomføring: | |
Dato for faktisk gjennomføring: | 16.03.2021 |
Dato varsling til ESA om gjennomføring: |